O BIP

Poniżej przedstawiamy informacje o tym jak przetwarzamy Państwa dane osobowe.

Czy używamy plików Cookies na naszej stronie internetowej?
Tak, używamy oraz zbieramy (w sposób automatyczny) informacje, które są w nich zawarte. Pliki Cookies są to pliki tekstowe, które są przechowywane na urządzeniu końcowym użytkownika strony internetowej i przeznaczone są one do korzystania ze stron internetowych. Zawierają one nazwę strony internetowej, swój niepowtarzalny numer oraz czas przechowywania na urządzeniu (źródło: www.wikipedia.pl).

Wykorzystujemy pliki Cookies w celu dopasowania zawartości strony internetowej do preferencji użytkowników (np. celem dopasowania ustawień wyświetleń strony do systemu operacyjnego na urządzeniu). Stosujemy dwa rodzaje tych plików – sesyjne (tymczasowe, przechowywane do momentu opuszczenia strony internetowej) oraz stałe (przechowywane na Twoim urządzeniu do czasu ich usunięcia przez Ciebie)

W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce internetowej, aby zablokować obsługę plików Cookies lub za każdym razem uzyskiwać informację o ich umieszczeniu na Twoim urządzeniu. Inne opcje są dostępne po wejściu do ustawień przeglądarki internetowej.
Pamiętaj, że większość przeglądarek ma domyślnie ustawioną opcję automatycznego zapisu plików Cookies. Pliki Cookies nie zostają nigdzie indziej przekazane.

Zgodnie z ustawą (art. 10, ust.1) informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej jest udostępniana na wniosek zainteresowanego.
Udostępnianie informacji na wniosek następuje "bez zbędnej zwłoki", nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku (art. 13, ust.2).

Jeżeli jest to niemożliwe, należy powiadomić wnioskodawcę w tym terminie, o powodach opóźnienia w przekazaniu informacji oraz o nowym terminie, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące.

Jeśli informacja może być przekazana niezwłocznie, w formie ustnej lub pisemnej, osoba występująca o informację nie składa pisemnego wniosku.

Podmiot udostępniający informację ma obowiązek umożliwić jej skopiowanie, wydrukowanie, przesłanie lub przeniesienie na powszechnie używany nośnik informacji.

wzór wniosku (22kB) proponowany przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.

Do przeglądania zamieszczanych w biuletynie załączników proponujemy darmowe programy, które należy pobrać i zainstalować na swoim komputerze lokalnym.

Uwaga! Na potrzeby elektronicznej komunikacji z udziałem organów administracji publicznej ustawodawca nakazuje stosowanie poniższych standardów:

  • Kompresja plików - obowiązujący standard: ZIP i GZ
  • Dokument nie podlegający modyfikacji - obowiązujący standard: PDF
  • Dokument podlegający modyfikacji - obowiązujący standard: RTF
  • Grafika - obowiązujący standard: GIF, TIFF i JPEG

Zalecamy stosowanie jedynie powyższych formatów plików jako załączników.

GMINNY OŚRODEK KULTURY W GOGOLINIE

ADRES Plac Dworcowy 5, 47-320 Gogolin
TELEFON

77 554 50 21 - sekretariat
77 554 50 22 - księgowość
77 554 50 23 - kadry
77 554 50 24 - dyrektor

EMAIL Sekretariat - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dyrektor - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kadry - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Księgowość - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Sprawy związane z kulturą - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

NIP 199-00-82-692
REGON 160223925

 

Godziny urzędowania GOK-u:

od poniedziałku do piątku: 7.30 – 15.30

1. Wyszukiwarka System pozwalający na szybkie wyszukanie informacji

Szanowni Państwo

Internetowy Biuletyn Informacji Publicznej, zbudowany jest na zasadzie drzewa. Uporządkowana w odpowiednich działach treść pomaga w intuicyjnym dotarciu do interesującej informacji. Nad ich aktualnością pieczę sprawuje Administrator Systemu i podległa mu Redakcja biuletynu.

Pragniemy przypomnieć, że Biuletyn Informacji Publicznej to urzędowy publikator teleinformatyczny, składający się z ujednoliconego systemu stron, na których zostaje udostępniona informacja publiczna. Podstawowym zadaniem biuletynu jest ułatwienie dotarcia do informacji publicznej, dokumentów, uchwał oraz do kompetentnych osób w danym urzędzie.

Jesteśmy głęboko przekonani, że Państwa uwagi przyczynią się do usprawnienia prac związanych z budową BIP oraz zapewnienia komfortu korzystania z biuletynu przez użytkowników.

Z wyrazami Szacunku,

Administrator Biuletynu.

2. Wersje do wydruku
Dokumenty skonfigurowane do edycji w formacie PDF lub do wydruku

Każdą stronę biuletynu można wydrukować lub zapisać na lokalnym komputerze. Dotyczy to również każdego dokumentu zamieszczonego w formie załącznika, znajdującego się na danej stronie. Wszystkie załączniki są publikowane w kopiach, zgodnych z oryginalnymi wersjami dokumentów.

3.Rejestr zmian
Informacje o wszelkich zmianach dokonywanych w publikowanych dokumentach

Rejestr zmian znajdujący się na dole każdego opublikowanego dokumentu, pozwoli zapoznać się administratorom, z jego wszelkimi poprawkami, modyfikacjami i starszymi wersjami.

Rejestr zmian to budowane automatycznie archiwum, które nie może być modyfikowane przez administratorów biuletynu. Zawsze można zapoznać się z poprzednią wersją danego dokumentu.

4. Informacje o linkach i mapa serwisu
System nawigacyjny serwisu zbudowany jest na zasadzie drzewa, które rozwija się po kliknięciu na dany link
.
Struktura podziału jest następująca:

  • Kategorie
  • Działy
  • Dokumenty

Każdemu działowi i dokumentowi mogą towarzyszyć załączniki, które można otworzyć, zapisać na dysku komputera lub na nośniku zewnętrznym lub wydrukować.